میلی قصه گوو

قصه های میلی جووووووون!!

میلی قصه گوو

قصه های میلی جووووووون!!

وروجک . . .

دیدی گفتم همش الکی دارن میگن دیدی دیدی ؟؟!! !! گفته بودن یه هفته مهلت دارین یا تعهد کتبی میدین یا منحلتون میکنیم . اما طبق فتوای من بیان شد که «: هرکس از این کلاس برود دفتر و خود شیرینی نماید و تعهد نامه ی کتبی امضا کند کافر اعلام میداریمش !!(حجت الاسلام ولمسلمین حاج خانوم میلی جوووون)» و خوشبختانه کسی اعلام کافریت نکرد منم گفتم بهشون که من از همون اول میدونستم این کارا واسه ترسوندنه ما هست شما گفتین نع حالا ببینید یه فته هم گذاشت چرا منحل نشدیم؟؟!! جرعت ندارن کلاس ۲۰۱ رو منحل کنن ! یه دوم ریاضی که بیشتر تو مدرسه نداریم تازه گذشته ازون مگه میتونن کلاسی که میلی توش درس میخونه رو منحل کنن؟؟ سوگند به پروردگاری که جانم در دست اوست میلی از رگ گردن برای این مدرسه حیاتی تر است !! ( بر گرفته از کتاب احادیث المدرسه ی ما)

وبه جدیده من .....!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد